Informatii despre garantie

      Toate produsele sunt insotite de certificatul de garantie emis de DATA COMPUTER si/sau de furnizorul nostru (producator/importator/distribuitor). Produsele comercializate prin intermediul magazinului nostru online sunt noi, in ambalajul original al producatorului si, in momentul livrarii sunt insotite de factura fiscala si certificat de garantie, conform legislatiei in vigoare.

      La solicitarea garantiei, este necesar sa ne anuntati pe e-mail comenzi@e-datacomputer.ro, descriind cat mai detaliat problema. Daca nu reusim sa solutionam problema pe emai, va vom solicita trimiterea la adresa depozitului, adresa pe care o vom comunica pe email. Produsul defect trebuie trimis impreuna cu accesoriile aferente, copie dupa factura fiscala si certificatul de garantie in original. Termenul maxim de solutionare a garantiilor este de 10% din perioada de garantie a produselor.

      Produsele care beneficiaza de garantie oferita de producator/importator, se supun conditiilor si termenelor de garantie mentionate in certificatul de garantie emis de producator/importator. Pentru a beneficia de garantie la aceste produse, clientul trebuie sa prezinte produsul, impreuna cu toate accesoriile si softurile la punctele de service specificate in certificatul de garantie emis de producator/importator (sunt necesare certificatul de garantie in original si copie dupa factura de achizitie).

      Toate produsele cumparate trebuie verificate in ceea ce priveste modelul cumparat, integritatea si aspectele estetice si exterioare in momentul ridicarii de la sediu si/sau primirii prin curier, in cazul unor probleme sau defecte exterioare intocmindu-se un proces-verbal cu curierul care a adus produsul. Orice reclamatie ulterioara in ceea ce priveste integritatea exterioara, aspectul, culoarea, modelul sau defectiunile care nu pot fi acoperite prin certificatul de garantie si/sau care se datoreaza unor forte exterioare, de orice natura, nu va fi luata in considerare.

      In cazul livrarilor cu predare personala de la sediu, sunteti rugati sa efectuati verificarea si proba la primirea produselor in prezenta reprezentantului DATA COMPUTER. Livrarea facandu-se personal, ulterior aceasta nu poate fi considerata comert la distanta si ca urmare nu beneficiati de dreptul de denuntare a contractului in termen de 14 zile.

      Utilizarea necorespunzatoare a echipamentelor (modificari nepermise, fortarea parametrilor in scopul maririi performantelor, folosirea unor prize fara legatura la impamantare, expunerea la socuri mecanice sau electrice, umezeala, temperatura excesiva, patrunderea de lichide, metale sau alte substante in interiorul echipamentelor) precum si indepartarea sticker-elor de identificare adaugate de noi atrage anularea garantiei acestor produse. Firma noastra nu isi asuma raspunderea pentru datele stocate pe echipamentele aduse in garantie. Acoperirea cheltuielilor aferente transportului produsului spre solutionarea garantiei revine in responsabilitatea clientului.

       Inainte de expedierea produsului in garantie va rugam sa urmati urmatorii pasi: sa cititi cu atentie specificatiile produsului si sa va asigurati ca il folositi conform indicatiilor producatorului si ca toate echipamentele la care il conectati sunt functionale. Urmatorul pas este ne contactati pe noi la 021 227 3854 sau comenzi@e-datacomputer.ro oferindu-ne cat mai  multe detalii pentru a rezolva cat mai rapid si eficient problema de garantie. Abia dupa indeplinirea acestor pasi si dupa confirmarea noastra in scris puteti trimite produsul la noi in garantie.

      Costul transportului pentru trimiterea produsului defect la sediul nostru va fi suportat in prima faza de catre cumparator. Dupa primirea in garantie, vom testa produsul si daca defectul se confirma, va vom returna contravaloarea transportului pana la sediul nostru intr-un cont bancar comunicat de dvs. Daca defectul nu se confirma si nefunctionarea este rezultatul neutilizarii conform conditiilor de utilizare mentionate de producator si in certificatul de garantie, costul transportului nu va fi returnat.

      În cazul solicitării nejustificate de acordare a garanţiei ne rezervăm dreptul de a cere beneficiarului contravaloarea manoperei de investigare a produsului reclamat ca fiind defect. Costul manoperei va fi calculat de noi în funcţie de oferta de servicii actualizată şi nu poate fi mai  mic de 10 Euro / ora (fără TVA) per reper reclamat, la cursul B.N.R. din ziua investigării.